Slotfeest

Zaterdag 5 september is het zover! Dan houden we een laatste feest in Speeltuin De Doorbraak voordat we deze sluiten voor de grote verbouwing tot natuurspeeltuin.

We nodigen alle leden uit om die dag te komen genieten van het leuke programma dat we in elkaar hebben gezet. Ook kinderen uit de buurt zijn van harte welkom!

Dagprogramma:

10.00 Opening speeltuin.

10.30 Duo Rood en Wit: leuke liedjes luisteren en meedoen. Greet Meesters en Franca Riezebos spelen Ro(c)kmuziek op verschillende plekken in de speeltuin. Ze spelen liedjes van de Wiebelbillenboogie tot de Wielen van de Bus.

12.00 Pannenkoeken eten voor iedereen.

13.30 (Judo) spelletjes met Budokan: Melchior Groeneveld zorgt voor leuke sport-, tuimel- en judospelletjes waar alle kinderen aan mee kunnen doen.

15.00 IJsje eten

15.30 Walk-in djembé cursus met Hiparikaan: Tinus heeft een berg trommels en een berg ervaring. Alle kinderen kunnen luisteren en meetrommelen met Tinus.

17.00 Einde

Verder is er de hele dag vrij spelen in de speeltuin, stoepkrijten, limonade en zal er informatie zijn over het nieuwe speeltuinontwerp en de Crowdfundingactie.

Houd je aan de Coronamaatregelen!

•ben je verkouden, heb je koorts, keelpijn of moet je hoesten? Blijf dan thuis!
•was altijd je handen vóór en ná het spelen, eten of drinken
•kom liefst met maar 1 ouder zodat er minder volwassenen zijn
•volwassenen moeten 1,5 meter afstand houden
•vermijd drukte en als dat niet lukt, vind dan een rustiger plekje

Alle activiteiten zijn in de buitenlucht en als we met zijn allen voorzichtig zijn, dan maken we er voor de kinderen op zaterdag 5 september een leuk feest van!