Huisregels

Deze speeltuin is onderdeel van het Singelpark en is daarom openbaar toegankelijk. Wil je een kinderverjaardag vieren? Dan moet je vooraf boeken via de kinderfeestjespagina

We willen graag dat elke bezoeker een leuke tijd heeft in de speeltuin. Houd je je daarom aan de huisregels. Die zijn ervoor om de speeltuin veilig en schoon te houden. Zo kunnen jouw kinderen, maar ook die van anderen er met een gerust hart spelen.

DIT ZIJN DE HUISREGELS:

• Openingstijden kunnen wisselen. De speeltuin is gesloten na zonsondergang. Als de hekken op slot zijn is de speeltuin gesloten.

• Roken, drugs, alcohol, agressief gedrag, kwetsend taalgebruik, versterkte muziek en vandalisme zijn niet toegestaan.

• Van vandalisme doen we altijd aangifte bij de politie.

• Je mag nergens wildplassen. Toiletgebruik is alleen mogelijk als het toilet geopend is.

• Houd het toilet schoon of meld het aan de speeltuinbeheerder als het vies is.

• Spelen in de speeltuin is op eigen risico. Houd zelf toezicht op je kinderen.

• Volg altijd de aanwijzingen van de beheerder of de vrijwilligers op.

• Meld schade of ongelukken direct aan de speeltuinbeheerder of mail ons via info@svdedoorbraak.nl.

• Gebruik geen glas in de speeltuin.

• Houd de speeltuin netjes en doe afval in de prullenbakken.

• Leg gebruikt speelmateriaal weer terug op zijn plek.

• Honden mogen niet in de speeltuin, ook niet aan de lijn. Assistentiehonden zoals omschreven door Rijksoverheid mogen wel in de speeltuin.

• Drink geen water uit de waterpompen. Het is grondwater.

• Parkeer fietsen, brommers en bakfietsen buiten de speeltuinhekken op de daarvoor bestemde plekken.

HOUDEN ANDEREN ZICH NIET AAN DE REGELS?

Als je overlast hebt van anderen die zich niet aan de regels houden, dan mag je ze wijzen op de huisregels. Die staan op het bord op de portiersloge. Of meld overlast, schade of onveilige situaties aan de beheerder of andere speeltuinvrijwilliger die er op dat moment is. Je mag ook een melding doen via info@svdedoorbraak.nl met datum, tijdstip en je telefoonnummer en 1 van ons belt je zo snel mogelijk terug.

SPEEL NETJES, SPEEL VEILIG, DAN SPEEL JE LEUK!