Met een groep komen

Voor niet-leden, uitstapje naar de Doorbraak?

Vier je de verjaardag van je kind? Boek dan een kinderfeestje.

Vier je NIET de verjaardag van je kind, je bent géén lid, en kom je met een grote groep kinderen voor iets anders? Bijvoorbeeld met je klas, een scouting-groep of een revalidatiegroep om iets te vieren of om gewoon even een uurtje te spelen?

Dat kan. Lees hieronder de voorwaarden:

• Boek vooraf, kom met máximaal 25-30 kinderen. Op warme dagen is het anders al gauw te druk.
  • Boek een dagdeel met het reserveringsformulier. Je hoeft in dit geval géén lid te worden van de speeltuinvereniging. Vul bij ‘voornaam kind’ de naam in van jouw groep/instelling/organisatie. Vul bij ‘geboortedatum kind’ de datum van de reservering in.
  • Met reservering heb je recht op 2 grote feesttafels (waarvan 1 onder de overkapping) en vrije toegang tot de wc.
  • Het reserveren van een dagdeel kost 15 euro.

Heb je nog vragen? Mail ons naar info@svdedoorbraak.nl

Regelmatig naar de Doorbraak?

Wil je vaker of regelmatig met een grotere groep kinderen komen spelen, bijvoorbeeld als KDV, BSO of gastouder? Dat kan! Mail ons naar info@svdedoorbraak.nl. Dan bespreken we de voorwaarden voor het gebruik van de speeltuin en de wc’s.

Algemene info

De speeltuin volgt de nieuwste veiligheidsregels. Er is een speelvijver met een ondiepe deel voor zeer jonge kinderen (ongeveer 15cm) en een deel met wat dieper water (ongeveer 40cm) voor oudere kinderen. De twee delen van de vijver zijn van elkaar gescheiden door hekken. Ouders en begeleiders moeten zelf op hun kinderen letten tijdens het spelen.