Doe een donatie

Waarom zou je doneren?

Het ontwerpen en het bouwen van de nieuwe natuurspeeltuin kost geld. Maar daarbij houdt het niet op. Denk aan al het groen en de bomen die we moeten verzorgen. We moeten het water schoonhouden. Het hokje van de beheerder moet onderhouden worden. We moeten een heleboel dingen repareren wanneer ze stuk zijn. En we moeten verzekeringen betalen. Om de natuurspeeltuin goed te beheren en te onderhouden, hebben we daarom hard jouw steun nodig in de vorm van geld.

Ben je particulier?

Wil je doneren? Stort dan eenmalig of jaarlijks een geldbedrag naar keuze. Verder hieronder staat hoe je dat doet.

Ben je een bedrijf?

Bedrijven die willen sponsoren zijn uiteraard ook zeer welkom! Je bedrijfslogo komt dan hier op onze website te staan. Mail ons via info@svdedoorbraak.nl zodat we weten dat je als bedrijf doneert. De vereniging en de kinderen danken je alvast van harte!

Hoe doe je een donatie?

Maak je donatie over naar:

IBAN NL37INGB0006493504 ten name van Speeltuinvereniging de Doorbraak en onder vermelding van ‘Donatie’.

Of doneer via een ING betaalverzoek:

Klik op deze link om te doneren.

Of doneer via iDEAL:

Wat doen we met je gegevens?

Lees in ons Privacy beleid wat we met je gegevens doen.