Crowdfunding natuurspeeltuin start 14 maart

Speeltuin de Doorbraak is op 14 maart 2020 een crowdfunding campagne begonnen voor pluselementen in de toekomstige natuurspeeltuin. Direct na de start ontvingen we al meer dan honderd euro wat een hele positieve start was van de campagne. Bekijk onze crowdfunding pagina voor meer informatie en om ook een donatie te doen.

De campagne viel op dezelfde dag als onze jaarlijkse algemene ledenvergadering die we met een gezellige lunch in het zonnetje in de speeltuin hielden.

Alle aanwezige leden feliciteerden en bedankten bestuurders Ton Duijndam en Reinier Verbeek voor hun succes met het ontwerp van de nieuwe natuurspeeltuin. Het ontwerp werd goedgekeurd door het college van Leiden in december 2019 en wordt gebruikt als gemeentelijke basisplan.

Goed gedaan Reinier en Ton!