Kinderfeestje

Wil je de verjaardag van je kind vieren in de speeltuin? Dat kan! Je moet wel vooraf boeken. Dan kun je de grote picknicktafels, water en elektriciteit onder de overkapping gebruiken (ook als de beheerder er niet is). Lees hieronder hoe je een kinderfeestje boekt.

Wat boek je?

♥ 2 grote picknicktafels – 1 staat onder de grote overkapping en de ander ervoor.
♣ Gebruik van water en elektriciteit onder de grote overkapping. Je krijgt een code voor de elektriciteit en andere informatie in een e-mail. Die sturen we nadat we je boeking hebben goedgekeurd.
♦ Je krijgt een dagdeel – in de ochtend (9.30 – 13.00 uur) of in de middag (13.30 – 17.00 uur). Er kan maar één kinderfeestje per dagdeel zijn.
♠ Van maandag – vrijdag, als de beheerder er is, kun je ook drankjes en ijsjes kopen in de kiosk. In het weekend is de kiosk alleen open als er een vrijwilliger kan komen werken.

Let op – tijdens je kinderfeestje mogen andere kinderen nog steeds in de speeltuin komen spelen. Je boekt dus niet voor de hele speeltuin.

De wc’s

zijn elke dag open van 9.00 tot 18.00 uur.

Voorwaarden

Je moet lid zijn van de speeltuinvereniging om de picknicktafels te boeken voor een kinderfeestje. Lid worden is gratis en kun je hier aanvragen. Dit is nodig zodat de speeltuin subsidie van de gemeente kan krijgen. Zo houden we de kosten laag voor het boeken van feestjes. Volg onze huisregels.

Boek hier je feestje

Boek in de kalender een datum voor je feestje. Kies dan een dagdeel. Er zijn twee dagdelen – de ochtend (9.30 – 13.00 uur) of de middag (13.30 – 17.00 uur). Je kan maximaal 12 maanden van te voren boeken.

Wat betekenen de kleurtjes in de kalender?

• grijs (met klokje) = je kan kiezen uit twee (of een) dagdelen.

• oranje = beide dagdelen zijn in behandeling, maar nog niet betaald.

• rood = je kan niet meer boeken op deze datum.

Kosten en betaling

♣ Een boeking kost 15 euro.
♥ Na het boeken sturen we je een e-mail met de informatie hoe je kunt betalen (link naar iDEAL en bankgegevens voor overboeking).
♠ De 15 euro moet je binnen 3 dagen na je boeking betalen. Betaal je niet op tijd, dan maken we het dagdeel weer vrij.
♦ Als je zelf je feestje afzegt, krijg je geen geld terug.

Regels tijdens je feestje

♦ De speeltuin blijft open voor anderen tijdens je feestje.
♦ Dit mag niet: roken, drugs, alcohol, glas gebruiken, agressief gedrag, kwetsend taalgebruik of versterkte muziek.
♦ Ruim alles weer netjes op na het feestje en maak het toilet schoon.
♦ Gaat er iets stuk? Bijvoorbeeld de wc, speeltuinmeubels, speeltoestellen, planten of iets anders? Vertel het meteen aan de beheerder of mail naar info@svdedoorbraak.nl. Dan kunnen we die op tijd repareren. Zo bezeren andere mensen zich niet.
♦ Volg onze huisregels.
♦ Heb je vragen? Mail naar info@svdedoorbraak.nl.

Veel plezier met het kinderfeestje!

Met een groep naar de Doorbraak, maar het is geen verjaardag?

Wil je een keertje met een grote groep kinderen in de Doorbraak spelen, maar het is géén kinderverjaardag? Bijvoorbeeld met een klas, een scoutinggroep of een revalidatiegroep? Dat kan natuurlijk ook! Lees hoe je daarvoor boekt