Voor leden

Moet ik lid worden om te komen spelen?

De toegang tot de speeltuin is gratis omdat we in juni 2021 deel zijn geworden van het Singelpark. Het Singelpark is ook openbaar voor iedereen en wordt beheerd door de gemeente. Je hoeft dus geen lid te worden om hier te komen spelen.

Waarom zou mijn kind lid worden?

Ondanks dat we onderdeel zijn van het Singelpark, tóch moet de vereniging voor een groot deel zélf voor het beheer en onderhoud zorgen van de speeltuin. Dat is zo afgesproken met de gemeente. We zijn echter een non-profit organisatie. Het bestuur en de vrijwilligers krijgen niet betaald voor hun werk voor de speeltuin. Als we geld ontvangen via donaties en subsidies, dan gaat dat direct de speeltuin. Voor elk kind dat lid is, krijgen we ook een klein beetje subsidie van de gemeente. Die subsidie is hard nodig voor het beheer en onderhoud van de speeltuin. Daarom vragen we graag of je kind lid kan worden.

Hoe word ik lid?

• Op de Word lid pagina lees je hoe je met je hele gezin gratis lid kan worden van de speeltuin.

• Op de pagina over Lidmaatschap lees je wat je er aan hebt.

• Als je een kinderfeestje wil houden in de speeltuin, dan kan dat natuurlijk ook. Op de Kinderfeestje pagina lees je hoe je een datum kan boeken en wat je huurt.

• Wil je met een grote groep kinderen een keertje komen spelen in de Doorbraak, maar het is geen kinderverjaardag? Lees op deze pagina hoe dat werkt.

• Wil je met je BSO-groepje vaker langskomen om te spelen? Mail ons via info@svdedoorbraak.nl om de regels voor het gebruik van de speeltuin en de wc’s te bespreken.

We zien je graag komen spelen…als lid!